Projekt pn. „Zwiększenie konkurencyjności Renata Adamczyk Q Media poprzez udział w targach zagranicznych oraz wdrożenie innowacyjnego obiektywu 65mm dla branży filmowej odpowiedzią na wezwania związane ze zmniejszeniem sprzedaży na rynku Wlk. Brytanii spowodowanym przez brexit”
Projekt jest realizowany w ramach Programu Re_Open UK, PBAR.00.00.00 Probrexitowa rezerwa dostawcza, działania PBAR.02.01.00 Działania mające na celu wsparcie przedsiębiorstw prywatnych i publicznych, w szczególności MŚP, osób samozatrudnionych, lokalnych społeczności i organizacji, które zostały niekorzystnie dotknięte skutkami wystąpienia Zjednoczonego Królestwa z Unii, nr rundy PBAR.02.01.00-IP.01-00-0017/23.
Celem projektu jest złagodzenie negatywnych skutków wystąpienia Zjednoczonego Królestwa z UE poprzez realizację działań umożliwiających utrzymanie przez Q MEDIA relacji handlowych na obecnych rynkach (w tym Wlk. Brytanii) poprzez wprowadzenie nowego produktu (tj. obiektywu filmowego 65 mm) oraz wejście na nowe rynki – niemiecki, brytyjski, hiszpański i amerykański.
Q MEDIA dzięki dofinansowaniu projektu wzięło udział w 6 wyjazdach targowych odbywających się w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i USA. W ramach projektu Q Media zakupiono know-how umożliwiające zbudowanie obiektywu filmowego o ogniskowej 65 mm oraz projektor do weryfikacji rozdzielczości optycznej sprzedawanych egzemplarzy.
W wyniku realizacji projektu nawiązano szereg nowych kontaktów handlowych co umożliwia poszerzenie rynków zbytu oraz zwiększono konkurencyjność Q Media dzięki poszerzeniu oferty o nowy obiektyw filmowy.
Całkowita wartość projektu: 416 403,45 euro
Dofinansowanie: 264 752,65 euro
Targi Londyn
Targi Los Angeles
Targi Monachium
Targi Duisburg
Targi Barcelona